Τη διενέργεια Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με κατάθεση έγγραφων προσφορών και με κριτήριο κατακύρωσης τη χαμηλότερη τιμή, για την προμήθεια με τίτλο: «Εξοπλισμός Ιατρείου για πρόληψη και προστασία των υπαλλήλων και των επισκεπτών πολιτών των γραφειακών εγκαταστάσεων της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, σύμφωνα με τα μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας μέσω πρόληψης κατά της διασποράς του Κορωνιού COVID-19 σε χώρους εργασίας και για την παροχή πρώτων βοηθειών » συνολικού ποσού 4.614,99, με ΦΠΑ. 


ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ με ΦΠΑ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

 ΤΙΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

ΣΕΤ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ

Συσκευή αναζωογόνησης ενηλίκων από PVC. Πλήρης συσκευή χωρίς βαλβίδα μεμβράνης επιστροφής και σύνδεση για βαλβίδα PEEP. Κατασκευασμένη από πλαστικό (PVC) με διαφανή μάσκα διαμορφωμένη ώστε να επιτρέπει τέλεια προσκόλληση στο πρόσωπο του ασθενούς. Χωρίς λατέξ.

ΣΚΑΜΠΟ ΜΑΥΡΟ - ΜΕ ΠΛΑΤΗ

Σκαμπό κύκλος με πλάτη, αμορτισέρ. Με βάση χρωμίου νέου τύπου. Ρυθμιζόμενο ύψος.

ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΠΡΑΤΣΟΥ

Με ακρίβεια της αρτηριακής πίεσης έχει επικυρωθεί κλινικά για όλους τους τύπους ειδικών ομάδων ασθενών όπως εγκύους, διαβητικούς, ασθενείς σε νεφρική νόσο τελικού σταδίου ή παχύσαρκα άτομα και παιδιά από την ηλικία των 12 ετών. Εκτός από την ένδειξη LED που εμφανίζει την αρτηριακή πίεση στην άκρη της οθόνης βάση χρώματος(κόκκινο- αρκετά αυξημένη/κίτρινο – λίγο αυξημένη/πράσινο – κανονική)

ΖΥΓΑΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ

Ηλεκτρονική επιδαπέδια ζυγαριά με μεγάλη βάση. Ζύγιση έως 200kg και διαβάθμιση:100g. Να ζυγίζει μέχρι και 200 κιλά στην πολύ μεγάλη πλατφόρμα τους, σκληρή επίστρωση από καουτσούκ, συμπαγές ατσάλινο πλαίσιο, αντιολισθητική επιφάνεια ζύγισης και μεγάλα ψηφία για εύκολη ανάγνωση του αποτελέσματος να διαθέτει αδιάβροχο πλαστικό κάλυμμα.

ΦΙΑΛΗ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ

Φιάλη οξυγόνου 3L, με βαλβίδα μείωσης πίεσης, μανόμετρο και ρυθμιστή ροής.

ΟΞΥΜΕΤΡΟ ΕΝΗΛΙΚΩΝ

Να εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο τον κορεσμό οξυγόνου SpO2 και τους παλμούς καρδιάς. Ο σχεδιασμός τσέπης για επιτόπιους ελέγχους ενώ η LCD οθόνη προσφέρει εύκολη επισκόπηση σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Ισχυρή χωρητικότητα αποθήκευσης δεδομένων έως 100 ασθενών και περίπου 300 ωρών ενώ τα δεδομένα μπορούν να μεταφερθούν στον υπολογιστή για αποθήκευση, επισκόπηση και εκτύπωση. Λειτουργία 48 ωρών ή 24 ωρών με οπίσθιο φωτισμό και συναγερμό. Διαθέτει έλεγχο οπίσθιου φωτισμού και λειτουργία αυτόματης απενεργοποίησης για εξοικονόμηση ενέργειας και ηχητική και ορατή δυνατότητα συναγερμού.

ΣΠΙΡΟΜΕΤΡΟ ΦΟΡΗΤΟ

Σπιρόμετρο-Ροόμετρο ηλεκτρονικό από την εταιρία Contec SP10. Περιλαμβάνει καλώδιο ενσύρματης σύνδεσης στον υπολογιστή, λογισμικό για επεξεργασία των δεδομένων και πλαστικό επιστόμιο ροομέτρου,Προβολή διαγραμμάτων ροής-όγκου,όγκου-χρόνου, Ειδοποίηση σε περίπτωση χαμηλής ροής ή όγκου, Αυτόματη ενεργοποίηση μετά από 1min, Επαναφορτιζόμενη μπαταρία λιθίου (Li), Μέτρηση παράμετρων:FVC,FEV1,PEF,FEV1%,FEF25,FEF75,FEF2575


ΚΡΕΒΑΤΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΑΥΡΟ

Εξεταστικό κρεβάτι ηλεκτρικό 2 τμημάτων με σταθερή μεταλλική δομή. Εξοπλισμένο με 1 κινητήρα που ελέγχει το ύψος του κύριου σώματος με ένα πλευρικό κουμπί ενσωματωμένο στη δομή. Η πλάτη μπορεί να ρυθμιστεί υδραυλικά και ρυθμίζεται πολύ εύκολα χωρίς δυσκολία. Το προσκέφαλο διαθέτει οπή στην οποία προσαρτάται το μαξιλάρι κεφαλής. Οι τέσσερις τροχοί ενεργοποιούνται με δύο μοχλούς πολύ εύκολα, όταν το κρεβάτι χρειάζεται να μετακινηθεί. Η ταπετσαρία δερματίνης είναι υψηλής ποιότητας και διευκολύνει τον καθαρισμό. Συμπεριλαμβάνεται η υποδοχή χαρτιού.

ΑΠΙΝΙΔΩΤΗΣ ΜΕ ΟΘΟΝΗ ΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΟΥ

Η χρήση του απινιδωτή ορίζεται ως απινιδωτής δημόσιας πρόσβασης (PAD), έχει σχεδιαστεί για χρήση σε αεροδρόμια,σχολεία,αθλητικούς χώρους και γενικά όπου χρειάζεται απινίδωση από μη εξειδικευμένους χρήστες. Η συσκευή μπορεί να δώσει ένα ή περισσότερα ηλεκτρικά σοκ απινίδωσης τόσο σε ενήλικες όσο και σε παιδιά (ηλικίας κάτω των 8 ετών και βάρους <25 κιλών) με κοιλιακή μαρμαρυγή ή κοιλιακή ταχυκαρδία.

ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟΙΧΟΥ

μεγάλου μεγέθους σε λευκό χρώμα. Διαθέτει κλείδι και αυτοκόλλητο σταυρό, με δύο ράφια
Διαστάσεις: 48x35x14cm περίπου.

ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΟΥΤΙ ΑΠΙΝΙΔΩΤΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΛΕΥΚΟ

Οι διαστάσεις του είναι 38 Χ 38 Χ 20 cm περίπου και να είναι κατάλληλο για όλους τους αυτόματους εξωτερικούς απινιδωτές.

Η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι αυτή της Απευθείας Ανάθεσης του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου με κατάθεση εγγράφων προσφορών από τους ενδιαφερόμενους.

Στην προσφορά θα πρέπει να αναγράφονται καθαρά η λέξη Προσφορά, ο πλήρης τίτλος της υπηρεσίας που διενεργεί τον διαγωνισμό  τα στοιχεία του συμμετέχοντος. 

Οι τιμές των προσφορών θα αναγράφονται ολογράφως και αριθμητικά και θα είναι σε ευρώ. Οι οικονομικές προσφορές δεν πρέπει να έχουν ξέσματα, σβησίματα προσθήκες, διορθώσεις.

Στην οικονομική προσφορά θα συμπληρώσετε τον παραπάνω  πίνακα ανά τεμάχιο και θα αναφέρετε το σύνολο άνευ ΦΠΑ και την Τελική τιμή με το ΦΠΑ.

Δεν πρέπει υπάρχει στην προσφορά οποιαδήποτε προσθήκη ή διόρθωση, να είναι καθαρογραμμένη, μονογραμμένη και σφραγισμένη σε κάθε σελίδα από τον προσφέροντα νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης, το δε αρμόδιο όργανο παραλαβής των  προσφορών, κατά τον έλεγχο, μονογράφει και σφραγίζει την κάθε προσφορά.

Η προσφορά απορρίπτεται όταν υπάρχουν σ’ αυτή διορθώσεις που την καθιστούν ασαφή, κατά την κρίση του οργάνου αξιολόγησης των προσφορών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλογή αναδόχου είναι η αποστολή, μαζί με την οικονομική προσφορά:

1. Υπεύθυνης δήλωσης του (άρθρου 8 Ν.1599/1986) υπογεγραμμένη με τη σφραγίδα της επιχείρησης από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας που προσφέρει τα ζητούμενα προϊόντα, όπου θα δηλώνει ρητά ότι:

α)  Έλαβα γνώση της πρόσκλησης με θέμα: «Εξοπλισμός Ιατρείου για πρόληψη και προστασία των υπαλλήλων και των επισκεπτών πολιτών των γραφειακών εγκαταστάσεων της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, σύμφωνα με τα μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας μέσω πρόληψης κατά της διασποράς του Κορωνιού COVID-19 σε χώρους εργασίας και για την παροχή πρώτων βοηθειών »

β)Δεσμεύομαι ότι θα παραδώσω εντός έξι (6) εργάσιμων ημερών τα προϊόντα στην διεύθυνση της Δημοτικής επιχείρησης Συγκοινωνιών ΔΕΣ ΡΟΔΑ στην οδό Αγίου Ιωάννη 54, Ρόδος τκ 85100 μετά από έγγραφη παραγγελία του φορέα.

γ)Παραιτείται από κάθε δικαίωμα αποζημίωσης για απόφαση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ περί ματαίωσης, ακύρωσης ή διακοπής της διαδικασίας.

2.Πιστοποίηση ISO 9001 : 2008, Πεδίο εφαρμογής: Διακίνηση ορθοπεδικών προϊόντων (ορθοπεδικά και ιατρικά είδη, αναλώσιμο υγειονομικό υλικό).
Επί ποινή αποκλεισμού, α) οι προσφορές που θα σταλούν και δεν θα περιλαμβάνουν την υπεύθυνη δήλωση προς την ΔΕΣ ΡΟΔΑ β) την πιστοποίηση ISO 9001 : 2008, Πεδίο εφαρμογής: Διακίνηση ορθοπεδικών προϊόντων (ορθοπεδικά και ιατρικά είδη, αναλώσιμο υγειονομικό υλικό) όπως περιγράφεται παραπάνω θα απορρίπτονται.

 

3. Προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ.1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, παρακαλούμε, μαζί με την προσφορά σας, να μας αποστείλετε τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α. Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου ότι δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73  του Ν.4412/2016. Σε περίπτωση νομικού προσώπου η προαναφερόμενη υπεύθυνη δήλωση υποβάλλεται εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου του, όπως αυτός ορίζεται στην περίπτωση 79Α του Ν.4412/2016 και αφορά ιδίως: αα) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές, β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.(άρθρο 80 παρ. 9 του Ν.4412/2016, όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 7αγ του άρθρου 43 του Ν.4506/2019)

Η υπεύθυνη δήλωση γίνεται αποδεκτή εφόσον έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της παρούσας πρόσκλησης. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019)

β. Φορολογική ενημερότητα

γ. Ασφαλιστική ενημερότητα (άρθρο 80 παρ.2 του Ν.4412/2016)

Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (β και γ) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος,  εφόσον έχουν εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή τους. (άρθρο 80 παρ.12 του Ν.4412/2016, όπως προστέθηκε με την παρ.7αδ του άρθρου 43 του Ν.4605/2019

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλογή αναδόχου  είναι οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα να καλύπτουν τις τεχνικές που ορίζει η κείμενη νομοθεσία και τις οικονομικές προδιαγραφές που έχουν τεθεί από την επιχείρηση.  

Το συνολικό κόστος της μεταφοράς των προϊόντων θα βαρύνει αποκλειστικά τον ανάδοχο.

Την ευθύνη της μεταφοράς και παράδοσης σε άριστη κατάσταση των υλικών στην διεύθυνση της Επιχείρησης (Ρόδος τκ 85100 Αγίου Ιωάννη 54) την έχει αποκλειστικά ο ανάδοχος εντός 6 ημερών  από την έγγραφη παραγγελία.

Η αποστολή και παράδοση των προϊόντων στην διεύθυνση της ΔΕΣ ΡΟΔΑ θα γίνετε επί πιστώσει.

Η πληρωμή των φορολογικών παραστατικών θα γίνεται με την έκδοση  χρηματικού εντάλματος πληρωμής από το λογιστήριο της επιχείρησης εφόσον ο ανάδοχος προσκομίσει τα απαραίτητα έγραφα που τυχόν ζητηθούν (Είσπραξη χρημάτων από το Δημόσιο, φορολογική – ασφαλιστική ενημερότητα εάν προβλέπεται).

Η εξόφληση θα γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα και μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου που πρέπει να γνωστοποιηθεί εγγράφως στην ΔΕΣ ΡΟΔΑ ευθύνη του ανάδοχου.

Τον  Ανάδοχο βαρύνουν οι υπέρ τρίτων κρατήσεις, ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. για την παράδοση της προμήθειας στον τόπο και με τον τρόπο που προβλέπεται  στην απόφαση  ανάθεσης.

Οι προσφορές με όλα τα απαραίτητα στοιχεία-έγγραφα πρέπει:

Ή Να κατατεθούν αυτοπροσώπως ή μέσω νομίμως εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, ή να σταλούν με συστημένη επιστολή στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, το αργότερο μέχρι και την ημέρα Παρασκευή 16/04/2021 και ώρα 11:00 πρωινή.
Ή  να σταλούν με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση mkarikis@desroda.gr &  fkaramanolis@desroda.gr μέχρι την παραπάνω ημέρα και ώρα της λήξης κατάθεσης των προσφορών.
 
Οι προσφορές που θα παραληφθούν μετά την παραπάνω ημερομηνίας και ώρα δεν θα ληφθούν υπόψη από την επιτροπή και θα επιστραφούν.  

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφοράς ορίζεται η 16/04/2021 ημέρα Παρασκευή και ώρα 11:00 πρωινή στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, Αγίου Ιωάννου 54, Ρόδος τκ 85100, τηλέφωνο επικοινωνίας 22410-36360, ή να σταλούν με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση mkarikis@desroda.gr &  fkaramanolis@desroda.gr μέχρι την παραπάνω ημέρα και ώρα της λήξης κατάθεσης των προσφορών.

Οι προσφορές θα ανοιχτούν στα γραφεία της Δημοτικής Επιχείρησης Συγκοινωνιών ΡΟΔΑ, Αγίου Ιωάννη 54 Ρόδος τκ 85100, από την αρμόδια επιτροπή.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα γραφεία της επιχείρησης, Αγίου Ιωάννη 54, 85100, στο τηλέφωνο: 22410-36360 και φαξ: 22410-27462 στον κ. Καρίκη Μιχάλη & Καραμανώλη  Φώτη .

Η παρούσα να αναρτηθεί στον πίνακα ανακοινώσεων και στην ιστοσελίδα  της Επιχείρησης www.desroda.gr από σήμερα έως και την ημέρα λήξης της διαδικασίας.

Για την ΔΕΣ ΡΟΔΑ
ΤΣΙΚΚΗΣ Ν. Δημήτριος
Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου